Fitlap lielāko porciju TOP10!

Kuram gan negribētos ēst daudz un zaudēt svaru?! Šķiet, ka vien retais to nevēlētos. Mēs apkopojām ēdienus mūsu uztura plānā ar vislielākajiem porciju lielumiem. Protams, lai precīzāk uzzinātu savus porciju lielumus, spied uz receptes un apskati savus porciju lielumus!

Porciju lielumi aprēķināti vidējas miesasbūves sievietei, kura vēlas samazināt svaru, bet precīzus porciju lielumus tieši Tev vari apskatīt, pieslēdzoties Fitlap kontam.

Fitlap uztura plāna lielāko ēdiena porciju TOP10!

10. vieta

Šķiņķis un melone, porcijas lielums – 640 grami

9. vieta

Ķirbju-kokosriekstu zupa ar ingveru un vistas fileju, porcijas lielums 645 grami

8. vieta

Biešu salāti ar paipalu olām, porcijas lielums 655 grami

7. vieta

Dārzeņi ar avokado mērcīti, porcijas lielums 670 grami

6. vieta

Vinegrets ar kotletēm, porcijas lielums 705 grami

5. vieta

Mājas siera salāti ar lasi, porcijas lielums 710 grami

4. vieta

Pildītas gaļas bumbiņas, porcijas lielums 730 grami

3. vieta

Kefīrs ar apelsīnu, porcijas lielums 735 grami

2. vieta

Piens, porcijas lielums 805 grami

1. vieta

Mājas siera-sēņu salāti, porcijas lielums 850 grami (!)

Kā redzi, nepavisam nav jāuztraucas, ka Fitlap plānā būs jābadojas! Mēs ticam, ka 850 g ēdiena ir pietiekami liela porcija, lai vēders būtu pilns un Tu – laimīga! Kas vēl foršāk – porcijās ir sabalansēts uzturvielu daudzums un produkti – vitamīniem un minerālvielām bagāti.



Vai Tev patika tas, ko lasīji? Dalies vai pievieno komentāru!

SPER PIRMO SOLI UN PIEPILDI SAVUS MĒRĶUS CEĻĀ UZ VESELU, LAIMĪGU UN AKTĪVU SEVI!


Vai vēlies ēst veselīgāk? Nekad nav par vēlu un nav labāka brīža par "te un tagad". Ēd to, kas Tev garšo sev piemērotās porcijās un veselīgākās versijās.

Izvēlieties periodu

Izvēlies maksājuma metodi