Motivācijas meklējumos

Sākšu rīt. Nākamnedēļ. Nākamgad.

Iespējams, ka kāda no šīm frāzēm Tev ir pazīstama?!

Es sākšu, kad man būs mazliet brīvā laika.

Es sākšu, kad atradīšu kādu, ar ko kopā sākt.

Es sākšu, kad man būs piemērots treniņu apģērbs.

Es iešu uz sporta zāli, kad man būs zemāks svars, jo baidos, ka citādi nejutīšos ērti.

Es sākšu, kad atradīšu sev piemērotu treniņu veidu.

Kad kāds man sastādīs uztura plānu.

Kad kāds izplānos manas maltītes…

Daudzi no ir piedzīvojuši to “perfektā brīža” gaidīšanu, vai ne? Uzsākt pievērst uzmanību uzturam, uzsākt uztura programmas ievērošanu, uzsākt treniņus. Un bieži tas īstais brīdis tā arī nepienāk vai tiek atlikts un atlikts, un atlikts… Vai nu nav tā, ka Tu esi kādreiz teicis – nu, no pirmdienas! Vai pēc Ziemassvētkiem. Pēc Lieldienām… Vai kad būs mazāk stresa vai kad bērni paaugsies. Pag, pag, pag, dzīve iet tāpat – arī visi stresi, bērni, sporti, interneti, darbi, nedarbi, piedzīvojumi, atvaļinājumi ir Tava dzīve šeit un tagad. Tu nevari atlikt veselību, rūpes par sevi uz vēlāku laiku mūžīgi.

Šī atlikšana patiesībā daudziem no mums ir izvairīšanās no realitātes, jo patiesībā apzināmies, ka, iespējams, šis ceļš uz mērķi, lai arī kāds tas būtu, nebūs viegls. Vai tas būs ilgs. Vai sarežģīts.

Citiem, izvairīšanās sākt vai kaut ko mainīt ir tāpēc, ka iespējamas neveiksmes, neizdošanās, kritika, varbūt pat apkaunojums. “Varētu jau sākt, bet…” Šie vārdi mūs pasargā no iespējamām neveiksmēm, bet diemžēl atstāj mūs siltajā komforta zonā, kura neļauj mums attīstīties, iemācīties jaunas lietas un izmantot mūsu potenciālu.

Nav perfekta brīža. Vienmēr būs kaut kas, kas stāvēs ceļā vai radīs grūtības, tāpēc neatliec šoreiz, bet vienkārši sāc. Sāc ar mazumiņu, ja nevari ieviest pārmaiņas uzreiz visur. Sāc pat, ja nezini daudz. Sāc pat, ja nezini, cik daudz laika tas prasīs. Jo perfektais brīdis, kurā visi apstākļi sakrīt, var neatnākt, ja Tu pats neradīsi šo brīdi. Meklē šo brīdi. Ķer aiz astes! Ļauj tiem notikt!

Ja ar iedvesmojošiem vārdiem ir par maz, tad ķer reālus padomus!

  1. Tev ir mērķis uzlabot formu – zaudēt svaru, uzlabot vispārējo ķermeņa izskatu (nostiprināt muskuļus vai uzlabot izturību). Tas ir iespējams, BET ir lietas, kuras vienkārši būs jādara. Nē, un ar brīnumzālītēm, kuras sola Tev iegūt formu nedēļas laikā vai samazināt apetīti, nebūs līdzēts. Vispirms sāc ar uztura ieradumu un ēdienreižu sakārtošanu, ievērojot uztura plānu. Jā, iespējams, būs jāmaina daži ieradumi. Iespējams, būs jāmaina vairāk, kā esi iedomājies, bet varbūt būs jāmaina pavisam maz! Ēd veselīgas un sabalansētas maltītes dienu no dienas, nedēļu no nedēļas. Kādam mērķu sasniegšanai pietiks ar dažiem mēnešiem, kādam vajadzēs mazliet vairāk laika. Galvenais, ka Tu dari! Vienalga, cik grūti vai vienkārši tas Tev liksies, turpini iesākto!
  2. Ja nesanāk vienmēr par visiem 100%, neuztraucies! Jā, ne vienmēr klientiem izdodas ēst pēc plāna visu laiku, bet tāpat viņi sasniedz iecerētos rezultātus! Protams, perfektā pasaulē un perfektā variantā Tev vajadzētu ievērot plānu 100%, taču mēs nedzīvojam perfektā pasaulē (un kas tā tāda vispār ir?). Ja neizdodas ievērot visas ēdienreizes pēc plāna, ievēro 2 vai 3, vēlāk mēģini arī visas četras. Ja vēlies ēst pusdienas ārpus plāna, ēd! Ja ir ballīte – izbaudi to! Vienkārši vienmēr domā, ka arī šajās reizēs labāk ir izdarīt saprātīgākas izvēles un ņemt vērā, ka vienmēr vari atgriezties pie plāna arī tad, ja nav izdevies to ievērot par visiem 100%.
  3. Pat 30% pieturēšanās pie plāna ir labāk kā to neievērot nemaz! Neizdevās ievērot plānu un jau pāris dienas ir ēsti saldumi vai citi produkti, kuri Tev neļauj justies labi? Kas par to? Sāc plānu no jauna! Kā jau minēju iepriekš – ne vienmēr viss ir perfekti. Gadās? Gadās. Galvenais, ka neļauj sev pašam domāt, ka nekas nav maināms un atmest pilnīgi visam ar roku! Aizmirsti un ej tālāk! Visu vai neko attieksme noteikti nav labākā pieeja.
  4. Trenējies! Treniņi vai fiziskas aktivitātes gan nav svara zaudēšanas stūrakmens, jo svaru zaudēt var arī bez treniņiem, TAČU tas noteikti ir trumpis, kuru Tu vari izmantot. Un treniņi noteikti padarīs Tavu ķermeni vingrāku, uzlabos tā formas un padarīs to spēcīgāku un izturīgāku. Treniņi noteikti vairo arī motivāciju. Pat sportisti bieži uzsver, ka ievērot veselīgākus uztura paradumus ir vienkāršāk tieši tad, kad viņi veic treniņus un traumu laikā veselīga uztura paradumi ir grūtāk ievērojami. Sports uzlabo arī garastāvokli un miega kvalitāti, tāpēc noteikti iekļauj plānā arī treniņus. Vari sākt ar mūsu plānā iekļautajām programmām.
  5. Motivē sevi ar pozitīviem piemēriem un meklē atbalstu. Sāc plāna ievērošanu kopā ar draudzeni vai mīļoto cilvēku. Sāc kopā ar kādu no atbalsta grupas. Iedvesmojies no mūsu klientu veiksmes stāstiem. Uzdod jautājumus, esi pozitīvi ziņkārīgs un zinātkārs. Esi radošs gatavojot, esi atvērts jaunām lietām un garšām. Apzinies, ka veselīgāk nav garlaicīgāk vai negaršīgāk. Saglabā pozitīvu skatījumu uz pārmaiņām, nevis raugies uz tām kā uz ierobežojumiem.
motivācija


Vai Tev patika tas, ko lasīji? Dalies vai pievieno komentāru!

SPER PIRMO SOLI UN PIEPILDI SAVUS MĒRĶUS CEĻĀ UZ VESELU, LAIMĪGU UN AKTĪVU SEVI!


Vai vēlies koriģēt savu svaru? Nekad nav par vēlu un nav labāka brīža par "te un tagad". Tu arī turpmāk varēsi ēst savus ierastos, garšīgos, ātri pagatavojamos ēdienus, bet nejutīsi izsalkuma sajūtu!

Izvēlieties periodu

Izvēlies maksājuma metodi