Svara samazināšana – špikeris pirmajām 24 stundām

Pirmās 24 stundas

Domājams, ka visi, kuri kaut reizi dzīvē ir uzsākuši diētu, apzinās, cik sarežģīta tās ievērošana kļūst pēc pirmā lielā motivācijas zuduma. Pirmās 24 stundas ir ļoti svarīgas, lai nodrošinātos, ka ceļš uz veselīgu dzīvesveidu beidzot būs īstenojams arī ikdienā.

1.Iepazīsties ar Fitlap ēšanas programmu

Tici man: ir pilnībā iespējams ēst veselīgi un sabalansēti ikdienā! Tu to vari darīt pats, Tu to vari darīt neiespringstot! Kā tas iespējams? Fitlap programma ir izdarījusi visu Tavā vietā – pielāgotas ēdienkartes un receptes, tieši Tev piemērots uzturvielu sadalījums. Tas nozīmē, ka katrā ēdienkartē Tu uzņemsi visu nepieciešamo, lai justos enerģiski un Tavs ēdiens nebūtu garlaicīgs. Lielajā informācijas daudzumā par “pareizo” ēšanas režīmu, veselīgu uzturu, dažādām diētām un to, kā tad beigu beigās izvēlēties sev piemērotu ēdienkarti, kuru ir iespējams ievērot mūža garumā, ikviens var apjukt. Tev ir jāuzņem pilnvērtīgs uzturs, lai justos labi ikdienā.

Uzticies profesionāļiem, kuri ir izdarījuši plānošanas darbu Tavā vietā. Tev nebūs nepieciešams izgudrot jaunu divriteni.

2. Apzinies savu esošo situāciju

Ikvienam no mums ir mērķi. Kāds vēlas zaudēt svaru, kāds tīko pēc lielāka spēka vai izturības, kāds vienkārši vēlētos mazliet mazāku vidukļa apkārtmēru. Lai virzītos uz mērķiem, mums nepieciešams plāns, regularitāte ceļā uz mērķi un mums vajadzīgs apliecinājums, ka esam uz pareizā ceļa. Pirmajās 24 stundās uzņem savus foto, nosveries un veic ķermeņa apkārtmēru noteikšanu un piefiksēšanu. Ja Tu uzticēsies tikai savām sajūtām, pārmaiņas reizēm var palikt nepamanītas vai var nebūt pietiekami ātri redzamas. Piefiksē un pieraksti, jo tieši tā ir iespējams noturēt motivācijas līmeni augstu – katru nedēļu (un varbūt pat dienu!) pa maziem solīšiem pretī mērķiem.

3. Pārbaudi, kādi produkti jau Tev ir mājās

Tu vari ēst veselīgi un zaudēt svaru, izmantojot pierastos pārtikas produktus (vai vismaz lielāko daļu no tiem!). Visticamāk, Tu varēsi pagatavot savu pirmo veselīgo maltīti no Tavā pārtikas plauktiņā vai ledusskapī atrodamajiem produktiem.

Fitlap recepšu sadaļā ir recepšu meklētājs, kurā varēsi meklēt receptes, kurās iekļauti tieši tie produkti, kuri Tev pieejami mājās. Seko daudzumiem, kuri ir nepieciešami katrai ēdienreizei un Tu būsi spēris pirmo lielo soli ceļā uz veselīgāku ēšanu

4. Izvēlies ēdienus, kuri Tev garšo!

Veselīgai ēšanai nav jābūt garlaicīgai. Un Tev noteikti nav jāēd ēdieni, kuri Tev negaršo! Fitlap piedavā gatavas maltītes visai dienai – tās ir četras. Lai arī Tev tiek piedāvātas jau automātiski izvēlētas maltītes, Tu vari tās nomainīt, ja vēlies. Šobrīd Fitlap.lv lapā pieejamas teju 170 dažādas receptes, kuras iespējams pielāgot ikvienai ēdienkartei. Recepšu klāsts katru dienu tiek atjaunināts. Atrodi recepšu klāstā tos ēdienus, kurus Tu vēlētos baudīt visbiežāk un pievieno tos saviem favorītiem. Izvēlies 10-15 receptes, kuras Tev šķiet viegli pagatavojamas, Tev garšīgas un pieturies pie tām vismaz programmas sākumā. Tās nodrošinās Tavu organismu ar visu tam nepieciešamo un sākumā būs mazāk satraukuma. Plāno uz darbu līdzi ņemšanai maltītes, kuras ir viegli un vienkārši pagatavojamas vai sagatavo ēdienu vairākām dienām, vajadzīgos daudzumus sareizinot un pagatavojot 2 – 3 pusdienu maltītes vienā reizē.

5. Sastādi iepirkšanās sarakstu.

Kad būsi izvēlējies ēdienus, izveido iepirkšanās sarakstu mūsu mājaslapā. To atradīsi izvēlnes sadaļā un tajā viegli varēsi pievienot katru no ēdienreizēm visām nedēļas dienām. Ja Tev ir iepirkumu saraksts, Tu neļausies emocionāliem pirkumiem! Čipsi, salčuks un cepumiņi paliks veikala plauktos, nevis ieslīdēs Tavā groziņā!

6. Sāc kustēties!

Jā, svaru nudien ir iespējams zaudēt arī nesportojot! Tomēr fiziskās aktivitātes sniegs Tev iespēju paātrināt svara zudumu, uzlabos Tavu fizisko veselību, uzlabos Tavu garastāvokli. Tev gan nav jāmetas uz sporta zāli pirmajās 24 stundās, taču padomā, kā Tu varētu ieplānot aktivitātes turpmāk. Iespējams, vienkāršāk un interesantāk tas būtu kopā ar kādu draugu vai Tavu mīļoto cilvēku. Atbalsts palīdz!

Sāc tagad!

Atceries to, ka veselīgs dzīvesveids nav sprints, bet gan maratons un vēl labāk būtu teikt, ka tam vienkārši jākļūst par Tavu ikdienu bez lieka stresa. Apdomā visus ieguvumus faktā, ka Tu mainītu savu dzīvesveidu. To noteikti būs ne viens vien!

Bet apsoli man – Tu sāksi jau tagad, labi? 😉



Vai Tev patika tas, ko lasīji? Dalies vai pievieno komentāru!

SPER PIRMO SOLI UN PIEPILDI SAVUS MĒRĶUS CEĻĀ UZ VESELU, LAIMĪGU UN AKTĪVU SEVI!


Vai vēlies koriģēt savu svaru? Nekad nav par vēlu un nav labāka brīža par "te un tagad". Tu arī turpmāk varēsi ēst savus ierastos, garšīgos, ātri pagatavojamos ēdienus, bet nejutīsi izsalkuma sajūtu!

Izvēlieties periodu

Izvēlies maksājuma metodi