Kad gribas ko saldu

Daudz salduma ir sīpolos un batātēs (ko angliski sauc par “saldajiem kartupeļiem”). Tāpēc, kad neizturami gribas ko saldu, nomizoju un sagriežu šķēlēs vienu lielu sīpolu, sagriežu gabaliņos nemizotu batāti (250 g) un kādu desmit minūšu laikā, zem vāka, sacepu kokostaukos, un pārkaisu ar sausajām zaļajām garšvielām, lai izskatītos pēc ēdiena.

Kokostauki arī smaržo saldeni, bet cukura tajos, protams, nav.

Lai iegūtu gandrīz “fitlapisku” recepti, var (pirms tam apcept un) pievienot kādus gabaliņus tītara baltās gaļas. (Omega 3 tādā dienā tiek nodrošināta ar zivtiņu vai garnelēm.)

Vārdu sakot, tā tiek apēsts tikpat cukura, cik 4 garenajās sīkpaciņās. Taču šis nav pievienotais cukurs!

Te ir mana “recepte” kaloriju izteiksmē. Pamaz tauku – bet gribējās taču cukura!

Šajos dārzājos tik tiešām ir daudz cukura un cietes. Kādu stundiņu pēc apēšanas tad vajag pašiverēt, nelikties vēl uz auss. Taču ir saņemti arī gandrīz 10 g šķiedrvielu, gandrīz puse dienas minimuma! Te ir sīpols, batāte un tauki, bez tītara: 



Vai Tev patika tas, ko lasīji? Dalies vai pievieno komentāru!

Sper pirmo soli pārmaiņu virzienā!


Nav labāka brīža par "tagad". Sāc šodien un Tu būsi sev pateicīgs.

Izvēlieties periodu

Izvēlies maksājuma metodi

Fitlap norēķinu konta rekvizīti:

Saņēmējs: FITLAP OU

IBAN: LV40HABA0551043459565

Paskaidrojumā norādiet savu vārdu un e-pasta adresi.

Ja veic pārskaitījumu, NOTEIKTI atsūti mums epastu uz info@fitlap.lv: e-pastā iekļauj maksājuma uzdevumu un e-pasta adresi, ar kādu veikta reģistrācija Fitlap.lv. Pievienosim lietošanas laiku 1-2 dienu laikā.