Bieži uzdotie jautājumi

Noteikti pievienojies mūsu Facebook atbalsta grupai! Šajā grupā saņemsiet arī mūsu ikdienas atbalstu klientiem!
Mūsu Facebook atbalsta grupai var pievienoties šeit: www.facebook.com/groups/fitlap.lv.
Pievienojies arī Fitlap.lv Facebook un Draugiem fanu lapām!
Fanu lapā organizējam dažādas izlozes un sniedzam informāciju par jaunumiem.
Fitlap.lv fanu lapa atrodas www.facebook.com/Fitlap.lv.

Ar ko sākt?

  1. Veic mērījumus un saglabā tos sava konta iestatījumos.
  2. Ja vēlies mainīt svaru, dodies uz uztura plānu.
    1. Maini receptes plānā pēc saviem ieskatiem – tām visām kalorāža jau ir piemērota tev!

lv-button

Kā meklēt, apmainīt un izmantot receptes?

Vari mainīt savu uztura plānu un katras ēdienreizes laikā ēst tieši pēc tādas receptes pagatavotu maltīti, kas tev vislabāk tīk – mēs acumirklī aprēķināsim tev atbilstošus daudzumus.
Visas uztura plānā esošās receptes vari izvēlēties un mainīt, izmantojot meklēšanas funkciju, kas atrodas virs receptes. Meklēt vari gan pēc pārtikas produktu, gan arī pēc receptes nosaukuma:

  • Meklējot vēlamo recepti pēc tajā iekļautajiem pārtikas produktiem, meklēšanas lauciņā ievadi tā pārtikas produkta nosaukumu, kuru vēlies izmantot maltītes pagatavošanā.
  • Meklējot vēlamo recepti pēc receptes nosaukuma, izvēlies recepti no labajā pusē esošās Recepšu izvēles lapas un ievadi receptes nosaukumu meklēšanas lauciņā.

Katrā receptē var apmainīt gandrīz visus pārtikas produktus. Lai to izdarītu, noklikšķini uz trijstūrīša pārtikas produkta priekšā  un izvēlies sev tīkamo pārtikas produktu.

Ģimenes uztura plāns

  • Ģimenes locekļus uztura plānam vari pievienot sava konta iestatījumos.
  • Zem katras receptes tam paredzētajā lauciņā atzīmē, vai konkrētais ģimenes loceklis ietur maltīti šajā ēdienreizē.
  • Kad ēdiens ir pagatavots, nosver visu gatavo porciju un gatavās maltītes svaru gramos ievadi ģimenes uztura plānā.
  • Tad redzēsi gatavā ēdiena īpatsvaru katram ģimenes loceklim procentos un gramos.
  • Ja vēlies, tad arī, piemēram, kartupeļu un gaļas daudzumus vari ievadīt atsevišķi – tā būs precīzāk.
  • Ja ģimenes locekļi šajā dienā arī trenējas, tad atzīmē to ar āķīti pie tās pašas dienas vēlīnās ēdienreizes. Tādējādi viņiem tiks aprēķināti pareizi vēlīno vakariņu daudzumi.

Kāds uzturs būtu vajadzīgs mazam bērnam? 

  • Tā kā vielmaiņas kalkulators, kas tiek izmantots par pamatu cilvēkam nepieciešamās kalorāžas aprēķināšanai, diemžēl nesatur izņēmumus (piemēram mazus bērnus), tad, izmantojot šo programmu bērniem, kas ir jaunāki par 12 gadiem, jums ir jāseko, vai šie daudzumi ir piemēroti jūsu bērniem.
  • Mēs iesakām bērnam piedāvāt to pašu ēdienu, ko ēdat paši, jo arī bērniem ir nepieciešams veselīgs uzturs. Tomēr bērniem būtu jāēd, vadoties pēc savas pašsajūtas.

Īpašo uztura plānu lietošanas norādījumi

Visus sekojošos uztura plānus vari izvēlēties un atzīmēt sava konta uzstādījumos. 

  • Bezglutēna uztura plāns
  • Uztura plāns cilvēkiem, kuriem ir laktozes nepanesība
  • Uztura plāns māmiņām, kas baro mazuļus ar krūti. Pirms izmantošanas konsultējies ar ārstu!
  • Uztura plāns topošajām māmiņām – mēs esam sastādījuši speciālu uztura plānu topošajām māmiņām grūtniecības laikā. Pirms uzsākšanas konsultējies ar ārstu! Ja tava grūtniecība ir jau vismaz piektajā mēnesī, tad atzīmē to sava konta uzstādījumos.
  • Uztura plāns diabētiķiem – Ja slimo ar 1. tipa cukura diabētu, tad pie receptēm parādīsim tev receptē esošo ogļhidrātu daudzumu.

Ko darīt, ja svars nesamazinās?

Ja svars nesamazinās vēlamajā tempā (0,5-1 kg nedēļā), tad:

  • Atjauno savus ķermeņa svara datus.
  • Pārbaudi savā kontā, vai ir korekti atzīmēts garums, dzimums, mērķis un dzimšanas dati. Ja baro mazuli ar krūti vai esi grūtniece, tad atzīmē to konta uzstādījumos.
  • Ja tava svara samazināšanās ir apstājusies, tad padomā, vai esi 100% sekojis(-usi) dotajam uztura plānam! Atceries, ka uztura plāns darbojas tikai tad, ja ēd un trenējies tieši tā, kā esam ieteikuši.
  • Samazini kontā savu kalorāžu par 10-20 %. To drīkst darīt tikai tad, ja esi vismaz divas nedēļas pēc kārtas 100 % ievērojis(-usi) uztura plānu un šajā laikā ķermeņa svars un izmēri nemaz nav samazinājušies. Sākumā samazini kalorāžu par 10 %, tad atkal 2 nedēļas 100 % ievēro uztura plānu. Ja vēl arvien ķermeņa svars un izmēri nesamazinās, tad nepieciešamības gadījumā vari vēlreiz mainīt kalorāžu, samazinot to par 20 %. Kalorāžu var samazināt sava konta uzstādījumos.