Iesācēja treniņu programma

Informācija:

  • Vingrošanai Tev nevajadzēs neko - vingro mājās bez aprīkojuma vai cita speciāla inventāra.
  • Intervāla treniņi aizņems tikai 15-18 minūtes Tava laika un ir vienkārši, saprotami un efektīvi.
  • Treniņi ir pielāgoti trim sagatavotības līmeņiem:
    1) iesācēja līmenis būs piemērots tiem, kuri nav vingrojuši ilgāku laiku vai tieši tagad sāks izpildīt vingrinājumus;
    2) vidējais līmenis būs tiem, kuri vēlas turpināt jau iesākto un izpildīt regulārus vingrinājumus;
    3) augstākais līmenis būs piemērots tiem, kuri vēlas sevi izaicināt ar intensīvāku treniņu.
  • Fiziskā aktivitāte un treniņi ne tikai palīdz zaudēt svaru, bet arī padarīs Tavu ķermeni tvirtāku, izturīgāku un spēcīgāku.
  • Mēs iesakām trenēties 4-5 dienas nedēļā un pārmaiņus veikt muskuļu un aerobos treniņus.

1) Izvēlēties treniņa veidu

  • Muskuļiem

  • Aerobs

Treniņu dienās ir jāēd vairāk! :)

Dienā, kad esi veicis treniņu, vēlās vakariņas ir ar divtik lielu kaloriju daudzumu jeb šī maltīte kaloriju ziņā būs vienlīdzīga ar pārējām ēdienreizēm.

Turpmāk nerādīt

SPER PIRMO SOLI UN PIEPILDI SAVUS MĒRĶUS CEĻĀ UZ VESELU, LAIMĪGU UN AKTĪVU SEVI!


Vai vēlies ēst veselīgāk? Nekad nav par vēlu un nav labāka brīža par "te un tagad". Ēd to, kas Tev garšo sev piemērotās porcijās un veselīgākās versijās.

Izvēlieties periodu

Izvēlies maksājuma metodi